SISTE NYTT

Årsmøte HTK

Hei,

Styret innkaller herved til årsmøte i Haugesund Tennisklubb.

På grunn av koronaepedemien har styret besluttet at årsmøte avholdes skriftlig.

Saker som medlemmer vil fremme, må sendes til styret senest 6. juni. Evt. saker sendes til haug-ten@haugnett.no og skal inneholde forslag og begrunnelse.

For å ha stemmerett må medlemmet ha fylt 15 år.

Årsberetning 2021 (klikk her)

Velkommen til årsmøte!

Proshop

Da kan vi endelig ønske alle medlemmer velkommen innom vår splitter nye ProShop!!

Her skal vi kunne tilby det mest nødvendigste som tennisballer, grep, t-skjorter og litt til. Etterhvert fyller vi også opp hyllene med utstyr innenfor squash idretten.

Vi har åpen kontortid hver tirsdag fra 14-18.

Velkommen!!

NYE WEBSIDER

I september 2020 inngikk vi avtale med et lokalt firma om å oppdatere våre hjemmesider. Vi ønsket oss en mer tidsriktig layout som skulle gi oss og dere gode informative sider som det er lett å finne fram på.

PRØV OSS

Vi ønsker alle velkommen til å prøvespille hos oss. Er du interessert så kontakt oss for nærmere avtale om prøvespill. Vi gleder oss til du tar kontakt.

Kontoret vårt er åpent hver tirsdag fra 14-18. Har du lyst å se på anlegget vårt eller lyst på en prøvetime i squash så er det bare til å stikke innom.