Klubb tilbud

TENNISSKOLEN

For deg som vil bli en tennisspiller

Tennisskolen er Haugesund tennisklubbs opplegg for den som vil lære å spille tennis. Tennisskolen tilbyr et variert treningsopplegg.

Dette gjelder særlig for de mindre barna der lek og diverse øvelser med ball er viktige elementer. For ungdom- og juniorspillere utgjør selvsagt terping på tennisteknikk en større del av treningene.

Tennisskolen er inndelt i nivåer hvor nybegynnere starter i rød gruppe også går man videre til oransje, grønn og gul. Alt avhengig av hvilke nivå spillerne er i.

Treningstider tennisskolen:
- Rød tirsdager fra 17-18
- Oransje mand. og tirsd. fra 16-17
- Grønn 1 mandager fra 17-18
- Grønn 2 mandager fra 18-19
- Grønn 1/2 tirsdager fra 18-19
- Gul mandager og tirsdager fra 18-19

Prisinformasjon finner du ved å klikke her.
Påmeldingsskjema finner du ved å klikke her.

ANDRE TILBUD

LEIE BALLMASKIN

ALLTID EN MAKKER!

Er tennis eller squash makkeren din syk?

Da er ballmaskin et ypperlig alternativ. Med ballmaskin så er det mulig å stille inn både fart, spinn og intervaller.

Ballmaskin kan kun leies av medlemmer som har gjennomgått opplæring.

Kontakt følgende person for opplæring:

GRUPPETIMER

FOR VOKSNE

Vi har gruppetimer for voksne.

Se priser her.

PRIVATTIMER

BLI RASKT BEDRE!

Privattimer bestilles ved å kontakte en av trenerne direkte.

Treneren booker bane og betaling skjer direkte til klubben (via vipps eller betaling via nettbanken).

Spillerne må under ingen omstendigheter betale treneren kontant, alt skal gå via klubben.

Pris for privattime inkluderer baneleie, bruk av baller og timelønn for tennistrener.

Ikke-medlemmer betaler 100,- kr mer per time enn medlemmer.

Se priser her.

For privattime kontakt:
- Natalia Davydova, tlf nr: 41211590

LIGASPILL SQUASH

KNALLGOD TRENING

Vårt ligaspill i Squash ....

RANKING STIGE TENNIS

HVOR GOD ER DU?

Rankingstigen er en fin arena for å få spilt mot andre medlemmer samt en god mulighet til å få spilt kamper.

Det er en egen stige for herrer, damer og juniorer hvor herre stigen er kanskje den meste aktive.

Hvordan fungerer det?
Man oppretter en bruker i Globaltennisnetwork og melder seg inn i stigen.

Man har mulighet til å utfordre 5 plasser over og 5 plasser under. Spilleren som blir utfordret har 10 dager på å svare utfordreren. Dersom spilleren som blir utfordret ikke svarer innen 10 dager så overtar utfordreren plassen.

Utfordrer booker bane og stiller med baller.

Vinner av kampen legger inn resultatet i rankingstigen.