Anlegg

TENNIS OG SQUASH

TENNISBANER

Klubben har tre tennisbaner, to inne og en ute (kunstgress). Enkelte timer er leid ut på årsbasis, mens andre er satt av til tennisskolen. Ledige timer kan reserveres av klubbens medlemmer via Matchi.

SQUASHBANER

Klubben har også to moderne squashbaner. Squashhallen ligger i tilknytning til tennishallene og garderobeanlegget i klubbhuset.

REGLER FOR BRUK AV BANE

• Alle timer skal være bestilt på forhånd.
  • Husk å alltid sjekke i bookingen om du er siste medlem som spiller, og i så tilfelle sørg for at lysene er slått av og at dørene er lukket. Dette gjelder for både squashhallen og tennishallen.
  • Vi i Haugesund Tennisklubb bruker tiden vår for å gjøre det så trivelig som mulig nede på tennisklubben. Så vennligst forlat banene og klubbhuset slik du fant det.
  • Ved bruk av squash eller tennis baner vennligst ikke bruk utesko/skitne sko eller sko som lager merker (spesielt sko med svarte såler, må ikke brukes).
  • Racketkasting er strengt forbudt.
  • Et ikke-medlem kan inviteres maks to ganger. Deretter må hun/han melde seg inn i klubben.